SILA KLIK DENGAN PENUH KASIH SAYANG

Thursday 4 August 2011

#1 Entri pertamaku

Entri pertamaku sebagai seorang blogger
Setelah memulakan kehidupan baru
Buku pun mesti la baru, kan..
Blog lama?
Biarlah kisah-kisah dalam tu tersimpan
Erm tapi tengok la kalau aku rasa nk share ^_^

Kehidupan baru
Aku baru je dapat duduk kuarters
Ok automatically korang tau aku adalah seorang penjawat awam
So dalam kuarters ni tertempias lah wireless connection
Aku pun ape lagi..
Tumpang dua kaki lah!

Aku seorang yang diklasifikasikan sebagai  kepoh.
Kepoh? hmm.. ya memang kepoh!
Sebab tu la aku ber blogging..
Nak kurangkan mulut aku ni yang kuat becakap
Dari becakap, baik menulis..
Tak bising, kan..

Ok lah banyak lagi yang nk aku buat kat blog baru aku ni..
Sape2 yang ade tutorial blog tu sharing2 lah ye
Maklumla aku bukan orang IT..
Chaw~

(hehe..gambar hiasan semata)

No comments:

Post a Comment

Meriah sungguh gendang dipalu
Sila komen jangan malu ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggalkan link korang ye

TAU LA BLOG NI XCHANTEK MCM BLOG KORANG.. DTG SELALU EH!